zondag 23 november 2014

22-11 Hide In Your Shell

En met de laatste bestralingen nog voor de boeg krijg je dan toch nog zowat alle bijwerkingen waarvoor gewaarschuwd was.
  • Vermoeidheid (vanwege de infectie op mijn luchtwegen, waarvan het de vraag is of deze iets met de bestraling te maken heeft).
  • Iets meer bewustzijn van het ijzerwerk in mijn rug (niet dat het nu heftige pijn is ... )
  • Problemen met het slikken (wel lastig in combinatie met de iets lastiger verteerbare natuurvoeding ... ),
  • Een enigszins verminderde coƶrdinatie links. (Waar ik al kleine stapjes los ging proberen, gaan deze nu weer onzekerder ... )
Dus even iets kalmer aandoen met de oefeningen. Vandaar ook de titel van de blog, afkomstig van de song van het Supertramp album Crime Of The Century.

Afgelopen nacht gelukkig wel een keer redelijk geslapen. Wel een uurtje wakker gelegen maar vervolgens weer ingeslapen om pas rond 8:20 wakker te worden. Dat was voor het eerst sinds de operatie 5 weken geleden! Daarna enkele voedingspreparaten genomen, waar ik behoorlijk misselijk van werd. Ontbijt dus maar even uitgesteld en eerst gaan "sporten". Gelukkig zakte het toen enigszins. Maar zoals al aangegeven ligt mijn actieradius iets lager dan afgelopen weken.

Bezoek voor vanavond heb ik afgezegd. 's Avonds heb ik momenteel het meeste last van vermoeidheid. Maar ook voor Bertie is dat extra belastend, omdat zij overdag toch ook haar normale activiteiten heeft, dus die wil ik ook graag ontzien.

Muziek: Vandaag even het oeuvre van Ed Sheeran beluisterd en vervolgens was het de beurt aan John Mayer (wat een geweldige gitarist ... ).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten